Bine. Pa!

13/12/2012

Ok. Pleaca. Nu e nici o problema. Ai permisiunea mea. Nu o sa te rog sa ramai. Nu o sa spun nici ca-mi vei lipsi, nici macar ca o sa te astept … dar crede-ma: nici eu nu promit ca atunci cand te vei intoarce voi mai simti ceva pentru tine. Nu o sa spun ca mi-a fost dor, sau ca ma bucur ca te-ai intors. Nu o sa te intreb daca te-ai simtit bine, sau daca mi-ai simtit lipsa.

In schimb, la fiecare rasarit pe care il vei vedea, gandul sa te duca la cel in care ai fost cu mine. La fiecare ninsoare care va cadea.. sa te gandesti la mine.. doar ne-am petrecut iernile impreuna. La fiecare ploaie pe care o vei simti, .. o sa-ti amintesti cum ma simteai pe mine..

Cu toate astea, sper sa-ti fie bine!

Imagine

2 Responses to “Bine. Pa!”

  1. axell9 Says:

    Interesant cum sa zici pleaca la obsesia ta ?

    • dd Says:

      Nu am zis niciodată ca ar fi o obsesie, însă cred in ideea in care e ok să renunți la unele lucruri pt a face loc altora.. 😁


Lasă un răspuns

